یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۲

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی - مقاله طراحی سایت شرکتی  بهترین راه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار و ارتقای سطح و پیشرفت آن طراحی یک وب سایت شرکتی برای کسب و کار شما است. شما از راه می تواند به بهترین نحو خودتان را به بازار هدف و مشتری هایتان معرفی کرده و به بهترین بازخورد دست پیدا کنید. یک وب سایت شرکتی کاتالوگ کامل و پویایی از کسب وکار و خدمات قابل ارائه از سوی شماست در این مقاله می خواهیم اهمیت ها ، ویژگی ها و طراحی سایت شرکتی را مورد بحث قرار دهیم.

برای مطالب کلی راجب نحوه محاسبه هزینه و همچنین با خبر شدن از راز هایی که شاید تا کنون از آن ها بی خبر بوده اید به مقاله قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

مطالبی که در این مقاله می خوانید

  1. طراحی سایت شرکتی چیست؟

  2. اهمیت طراحی سایت شرکتی

  3. ویژگی های طراحی سایت شرکتی

  4. طراحی سایت شرکتی

————————————————————

طراحی سایت شرکتی چیست ؟

وب سایت های شرکتی چیزی در حدود ۸۰% از وب سایت های موجود در سطح اینترنت را تشکیل می دهند این وب سایت ها در اصل سایت های داینامیک حساب می شوند این نوع وب سایت برحسب خواسته ی متقاضی و صاحبان انواع کسب و کار ها و بر حسب نیاز و طلب کسب و کار طراحی می شوند و تمامی نیاز های آن ها را در حوضه ی کاری آن ها پوشش می دهند.

این وب سایت ها در اصل بیشتر تمرکز بر روی معرفی و تبلیغ کردن نوع کسب و کار  دارند برای مثال شخصی در حوضه خدمات مانند دکوراسیون منزل  و یا مثلا شرکتی در امر آژانس مسافرتی فعالیت دارند و می خواهد تبلیغ کسب و کار خود را بکنند سایت این افراد در این گروه گروهبندی می شود و نه فقط این ها بلکه این نوع سایت انواع مشاغل چون پزشکان ، مهندسان ، شرکت های خدماتی ، آموزشگاه ها ، تولیدی ها و غیره را پوشش می دهند.

در اینجا تصویر وب سایت شرکت پپسی را مشاهده می کنید

تصویر وب سایت شرکت پپسی - مقاله طراحی سایت شرکتی

اهمیت طراحی سایت شرکتی

امروزه که با آنلاین و اینترنتی شدن بیشتر امور ، مشاغل و ادرات طراحی یک وب سایت شرکتی برای کسب و کاری که صاحب آن هستید حتی از اهمیت و ضرورت بیشتری نیز نسب به گذشته برخوردار شده است ، در ادامه می خواهیم به مهم ترین مزایای داشتن یک وب سایت شرکتی برای کسب و کارتان می پردازیم .

تبلیغ کردن

شما با در اختیار داشتن یک وب سایت شرکتی حرفه ای می توانید از کسب و کار خود به بهترین نحوه ی ممکن تبلیغات کنید و شرکت خود را معرفی کنید شما می توانید برای کسانی که از وب سایت شما دیدن می کنند بهترین مجله و توضیحات راجب کسب و کار و خدمات خود را به وجود بیاورید و تبلیغات کسب و کار خود را به ورای صفحات کاغذی و تبلیغات سنتی ببرید .

برند سازی

برند سازی یکی از مهم ترین و از کار های حتمی و اساسی برای یک شرکت است . برند سازی در توسعه و ارتقای سطح یک شرکت به شدت موثر است ، برای مثال یک لیوان قهوه عادی در یک کافه ی معمولی در آمریکا یک دلار است اما اگر همان قهوه در لیوان استارباکس ( بزرگ ترین شرکت تولید و فروش قهوه و زیر مجموعه های آن در دنیا ) ریخته شود قیمت آن به پنج دلار تغییر می کند و تنها به این دلیل که استارباکس است و نه دلیل خاص دیگری.

تصویر استارباکس - مقاله طراحی سایت شرکتی

برند سازی نیز در همین حد مهم و موثر است و در حال حاظر برای برند سازی و معرفی آن برند به مردم و مخاطبان خود چه راهی بهتر است از طراحی یک وب سایت شرکتی حرفه ای که شما در آن می توانید محصولات و خدمات خود را تحت برند خود به بهترین شکل ارائه دهید و معرفی کنید .

جذب مشتریان بیشتر

یکی از مزایای قابل توجه طراحی یک وب سایت شرکتی جذب مخاطبان و مشتریان هرچه بیشتر برای کسب و کار و خدماتی است که شما ارائه می دهید ، بسیاری از مردم امروز وقتی قصد خرید محصول و یا بهره گیری از خدماتی را دارند در بهله ی اول آن را در اینترنت جست و جو می کنند و به دنبال خواسته هایشان می گردند حال تصور کنید به هنگام جست و جو وارد وب سایت شما شوند شما در این مرحله با داشتن یک وب سایت پویا و حرفه ای که باعث می شود مشتری به شما و خدمات شما اعتماد کرده و آن ها را متحیر و برای خود کنید تا از شما خرید کند و یا از خدماتتان استفاده کند که می توانید به راحتی برای خودتان جذب مشتری کنید و یا حتی مخاطبان همیشگی داشته باشید.

افزایش اعتبار و کسب اعتماد مشتریان

شما با در اختیار داشتن یک وب سایت شرکتی حرفه ای و ارائه خدما تعالی به مشتریان و رفتار مانند یک حرفه ای می توانید اعتماد کاربران و مشتریان خود را کسب کرده و اعتماد می تواند یک ارتباط قوی بین شما و مشتریان شما بسازد و همانطور که گفته شد از مشتریان عادی ، مخاطبان همیشگی برای خود به وجود بیاورید.

دسترسی تمام وقت ( ۲۴/۷ ) به وب سایت

یک دیگر از خوبی های بارز و مزایای طراحی یک وب سایت شرکتی قابلیت دسترسی تمام وقت به محتوای وب سایت است . شما اگر به روش سنتی عمل کنید در بهترین حالت تنها ۱۴ ساعت قابل دسترس مشتری های خود هستید اما با داشتن یک وب سایت شرکتی شما می توانید تمام وقت قابل دسترس برای مشتری هایتان  باشید و آن ها می توانند به راحتی در وب سایت شما وقت بگذرانند و اطلاعات لازم راجب شما و کسب و کار شما را به دست بیاورند.

تصویر دسترسی 24/7 - مقاله طراحی سایت شرکتی

افزایش چشمگیر فروش

شما با داشتن مشتریان بسیار و مخاطبانی که جذب کرده و اعتمادی که برای آن ها به وجود آورده اید می توانید در کسب و کار خود به دلیل یک چنین افزایش چشمگیر در مخاطبان و مشتریان شاهد افزایش به سزایی در فروش و کسب درآمد در کار خود باشید که تمام این ها نتیجه داشتن یک وب سایت حرفه ای و هدفمند ، ارائه خدمات به بهترین شکل و داشتن مشتریان بلقوه است.

معرفی کار

شما با داشتن یک وب سایت که به خوبی طراحی شده و تمامی موارد مهم درباره تجارب ، خدمات ، سابقه و محصولات در آن به طور کامل توضیح داده شده می توانید به مشتریان و بازار هدف خود در شناخت بهتر شما و کسب و کارتان کمک کنید .

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی یک وب سایت شرکتی یکی از بهترین راه ها برای رونق و ارتقای سطح شرکت و کسب و کار شما است ، یک وب سایت شرکتی همچنین بهترین را برای تبلیغات کسب و کار شما می باشد شما از طریق طراحی یک وب سایت شرکتی می توانید تمامی خدمات ، محصولات و کار شرکت خود را به بهترین نحو و به شکلی پویا به مشتریان و بازار هدف خود معرفی نمایید ، با این کار همچنین می توانید برای کسب و کار خود بیشترین درآمد و اعتبار را کسب کنید .

طراحی یک وب سایت شرکتی تنها مختص به کسب و کار های بزرگ ، شرکت ها و کارخانه ها نیست بلکه می تواند برای یک کلینیک ، یک وکیل ، یک دکوراتور و غیره نیز طراحی شود چرا که هدف اصلی معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات قابل ارائه توسط کسب و کار های مختلف است. که با طراحی یک وب سایت شرکتی حرفه ای و با برنامه ریزی و هدف درست میتوان به بهترین بازخورد و در نتیجه پیشرفت و ارتقای سطح کسب و کار دست پیدا کرد.

.

تصویر انواع مشاغل - مقاله طراحی سایت شرکتی

این وب سایت ها طبق نیاز و خواست صاحبان آن ها می تواند ویژگی های مختلفی را نیز دارا باشند.

برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • پزشکی که می خواهد مراجعه کنندگانش به صورت آنلاین نوبت بگیرند.
  • رستورانی که قابلیت رزرو و ثبت سفارش آنلاین می خواهد.
  • آموزشگاهی که نیازمند ثبت نام در به شکل آنلاین است.
  • شرکتی که خواهان دو و یا چند زبانه شدن وب سایت است.

و بسیاری دیگر از ویژگی ها و امکانات که قابل اجرا در این نوع از وب سایت می باشد.

همان طور که در بخش های قبلی درباره اهمیت ها و ویژگی های طراحی سایت شرکتی گفته شد. در این بخش می خواهیم را جب امکانات و ویژگی های وب سایت های شرکتی و تاثیر آن بر هزینه طراحی سایت شرکتی بحث کنیم.

امکانات و ویژگی های وب سایت های شرکتی :

 تماس با ما

*

گالری تصاویر 

 *

 قابلیت چند زبانه

 +

 فرم تماس با ما

*

قابلیت تعیین چندکاربر برای مدیریت وب سایت 

*

پرسش و پاسخ

+

 درباره ما

*

قابلیت تعیین سطح دسترسی هر کاربر

*

سوالات متداول

+

 طراحی و ویرایش صفحه (بی شمار) 

*

مدیریت اسلایدها، صفحات و کلیه محتوا سایت

*

لینک به آپارات و یوتیوب

+

طراحی و ویرایش مقالات (بی شمار) 

*

اضافه کردن محل در نقشه گوگل

*

ssl ( secure socket layer)

+

طراحی و ویرایش صفحه اخبار (بی شمار) 

*

ساخت ایمیل به اعتبار دامنه

*

گرید A و بهینه سازی زمان لود سایت

+

ساخت منو و زیرمنو (بی شمار) 

*

ثبت نام در وب سایت و قسمت کاربری

*

SEO on-page

+

سازگاری بودن (responsive) 

*

بانک SQL

*

چت آنلاین

+

 زیبا سازی و طراحی گرافیکی

*

 پشتیبانی

*

موارد درخواستی چون نوبت دهی ، ثبت سفارش و غیره

+

نکته: در فهرست بالا مواردی که دارای علامت به این معنی می باشد که این موارد جزو موارد پایه ای و عام برای طراحی سایت های شرکتی است و مواردی که دارای علامت + هستند به این معنی می باشد که این موارد جزوی از بسیار موارد خاصی است که متقاضی و صاحب وب سایت به طور مخصوص برای وب سایتش طلب می کند مانند مثال پزشک و رستوران.

پلن ها و امکانات در نظر گرفته شده توسط شرکت طراحی سایت آسان را می توانید در صفحه قیمت طراحی سایت مشاهده کنید.

چند نکته مهم که در طراحی وب سایت های شرکتی باید رعایت شود.

رعایت این نکات برای طراحی یک وب سایت حرفه ای و جذاب برای کاربران و مخاطبان ضروری می باشد .

دسترسی راحت ( easy access )

وب سایت شما نباید به گونه ای طراحی شده باشد که موجب سردرگمی بازدید کننده در استفاده از آن شود ، وب سایت باید به صورتی طراحی شود تا بازدید کننده به راحتی به تمام قسمت های مورد نیازش در وب سایت و قسمت هایی که به دنبال آن ها می گردد دسترسی پیدا کند تا از بودن در وب سایت شما سردرگم و خسته نشود.

طراحی جذاب

شما برای این که بتوانید کاری کنید که بازدید کننده از  بودن در وب سایت شما خسته نشود باید به عوامل و مواردی چون انسجام رنگ ها ، طراحی گرافیکی زیبا ، موشن ها و بسیاری از مسائل دیگر توجه ویژه داشته باشید . شاید باورتان نشود اما ظاهر وب سایت شرکتی شما در این امر که بازدید کننده ترغیب به استفاده از وب سایت شما شود یا نه تاثیری بسزا و اساسی می تواند داشته باشد .

برای اطلاع از عوامل موثر بر طراحی جذاب یک وب سایت حرفه ای می توانید به بخش ویژگی های یک وب سایت حرفه ای بخش ظاهری به مقاله طراحی سایت حرفه ای مراجعه کنید.

تجارب کاری مثبت

شما در راستای انجام این کار باید یک بخش درباره ما قدرتمند و جذاب و پر از تجربه های کاری مثبت در نظر بگیری تا بازدید کننده پس از دیدن آن بخش اعتمادش به شما و اعتبار کاری شما بیش تر شود.

اطلاعات و جزئیات کامل راجب کارتان

بیش تر افرادی که در کار تولیید محتوا هستند و می خواهند اطلاعاتی را ارائه بدهند بر این باور هستند که اصل مطلب در جزئیات ادا می شود پس به هنگام توضیح راجب کسب و کار و خدماتتان که در حال ارائه آن هستید سعی کنید تا اطلاعات و جزئیات دقیقی را در اختیار بازدید کننده قرار دهید شما با این کار هم باعث می شود مشتریان شما دید کامل و آگاهانه ای نسبت به کسب و کار شما داشته باشند و هم موجب جلب اعتماد آن ها می شوید

نکته: موارد بالا در طراحی یک وب سایت شرکتی حرفه ای بسیار موثر و ضروری بوده و استفاده از آن ها می تواند شما را به بازخورد خوبی از وب سایتتان برساند.

طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی بین طراحان و نسبت به خدماتی که آن ها به متقاضیان طراحی سایت شرکتی ارائه می دهند متفاوت بوده و از تعرفه ثابتی برخوردار نمی باشد. اما برای هزینه طراحی سایت شرکتی البته با توجه به خواسته هایی که بعضی از متقاضیان همان طور که در بخش ویژگی های طراحی وب سایت شرکتی گفته شد برای وب سایتشان می توانند داشته باشند می توان قیمتی بین ۵/۰۰۰۰/۰۰۰ تا ۹/۰۰۰/۰۰۰ را در نظر گرفت.

پلن ها و امکانات در نظر گرفته شده توسط شرکت طراحی سایت آسان را می توانید در صفحه قیمت طراحی سایت مشاهده کنید.

درباره ی عرفان علاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =