یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۲

افزایش فالور در شبکه اینستاگرام-1

آیا فکر می کنید افزایش بازدیدکنندگان وطرفداران صفحات اجتماعی امری است که یک شبه اتفاق بیافتد؟ واژه ” فالور” یا ” رهگیر” این روزا باب شده وهنگامی از آن استفاده می شود که بخواهیم از شهرت یا کیفیت یک محصول یا صنعت تجاری در صفحات مجازی به خصوص ایستاگرام، فیس بوک و توییتر صحبت کنیم . حقیقت این است که شما می توانید از طریق برخی سایت ها یا ابزارهای معرفی شده لایک خریداری کنید! اما امنیت این کار چقدر است؟ آیا فالورها و طرفداران حقیقی شما کسانی هستند که آن ها را یک شبه خریده اید؟؟؟ بیایید باهم نگاهی به چند روش ساده اما اساسی برای افزایش تعداد فالور در طول زمان و در شبکه ی اینستاگرام خود بیاندازیم :

۱)رهگیری یا فالوینگ سریع 

با لایک کردن عکس ها شروع کنید.یکی از بهترین راهها برای جذب فالور لایک کردن عکس های افراد- تا جای ممکن – است.به جستجو در صفحات بپردازید و عکس های عمومی افراد وصفحات را لایک کنید. اگر آن افراد مرتبط با رشته و کار شاهستند که چه بهتر ! اما از دیگرانی که ارتباط خاصی ندارید غافل نشوید . آنها می توانند پل ارتباطی شما با مشاغل جدیدی باشند! در بخش home feed شروع به گردش کنید به محض لایک کردن برخی از عکس ها دوستان و کسانی که قبلا شمارا فالو نکرده بودند، شروع به فالو کردن می کنند. هم چنین شما می توانید برای افزایش دامنه ی مخاطبان حساب های دیگری از اینستا داشته باشید. یک حساب ، حساب شخصی شما که مرتبط بادوستان وآشنایان شماست و یک حساب مربوط به دفتر کار و مسایل کاری شما و مثلا یک حساب نیز صرفا عکس هایی که از  علایق و سرگرمی های شما باشد.

روی عکس ها نظر بگذارید. این کار باعث می شود دیده شوید. هم چنین به طور متناوب پست قرار دهید البته نه خیلی زیاد. اگر برنامه ریزی شده عکس را به اشتراک نگذارید نمی توانید از مردم انتظار داشته باشید شما را پیدا کرده و وفالو کنند. در زمان های مشخصی از روز پست ها ار قرار دهید. اگربهترین عکس هار اهم بگیرید ،هنگامی که مردم انلاین نباشند، کار شما دیده نخواهد شد. به الگوهای خواب وبیدرای و آنلاین بودن فالورهای خود توجه کنید.

شما هم چنین می توانید از نرم افزارهایی مثل  statigram برای سنجش های ساعات پیک استفاده از اینستاگرام استفاده کنید. بخاطر داشته باشد که هر پست چهار ساعت اوج دیده شدن دارد که بعد از آن در انبوهی از newsfeed های مردم گم خواهد شد. بیشتر مردم پست های خود را صبح زود و قبل از رفتن به مدرسه یا سرکار  یا هنگام بازگشت از کارو تحصیل در بعدظهر چک می کنند. هنگامی که توی اتوبوس یا مترو وتاکسی هستند. این زمان ها بهترین زمان به اشتراک گذاری مطالب است.

 

۲) حساب کاربری

سعی کنید یک تم خاص برای حساب کاربری خود داشته باشد . رنگ، انیمشین ها، شات های عکس برداری  و.. همگی می توانند به شما ایده بدهند. حساب هایی که فالورهای ثابت و افزاینده دارند معمولا از یک سبک خاص برای پست های خود استفاده می کنند. یک تصویر پروفایل و نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید.

مردم معمولا به چهره ها بیشتر از نام خالی ، توجه می کنند. برای مثال اگر زمینه ی کاری شما ورزشی است می توانید یک تصویر از خود در حال ورزش داشته باشید.. یعنی سعی کنید بخشی از حرفه ی خود را در تصاویر به نمایش بگذارید. یا مثلا اگر زمینه ی کاری شما درباره درب و پنجره های چوبی است از طرح چوب در طراحی عکس ها استفاده کنید. اگر حساب شما درباره خودتان وسبک زندگیتان یا به قولی حساب شخصی است ، استفاده از سلفی مناسب تر است. همین حالت برای نام کاربری که استفاده می کنید مفید به نظر می رسد. یعنی نام کاربری شما توضیح دهنده ی تخصص و ویژگی های شما باشد بهتر است. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید…

 

درباره ی محمد رجبی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =