یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۲

افزایش فالور در شبکه ی اینستاگرام-2

در مقاله پیش درباره چیدمان پروفایل اینستاگرام ونحوه ی فالوینگ صحبت کردیم . درادامه به سایر عوامل موثر بر افزایش  فالور می پردازیم.

تگ کردن 

تگ کردن به معنی افزودن حسابهای سایر دوستانتان برروی عکس مورد نظر می باشد. در این حالت افراد تگ شده بلافاصله به عکس مورد نظر هدایت می شوند. امکان لایک دوبرابر است وتا ۸۰% قطعیت دارد. هنگام به اشتراک گذاری عکس و در قسمت تگ می توانید نام افراد را وارد کنید. هم چنین سعی کنید از تگ های مربوط استفاده کنید .مثلا شما می خواهید عکسی درباره ی ورزش به اشتراک بگذارید بهتر است از واژه های ورزش، تندرستی ،سلامت و.. در تگ استفاده کنید تا مثلا واژه ی دورهمی یا موبایل یا فروش لباس! برای مثال هنگام گذاشتن  عکسی از غروب شما می نویسید : #غروب#زیبا# آسمان .

سعی کنید از تگ های رایج تر استفاده کنید . مثلا بین واژه ی تندرستی و سلامتی ممکن است در زبان و فرهنگ شما واژه ی سلامتی رواج و عمومیت بیشتری داشته باشد که معمولا به عنوان اولین گزینه هنگام افزودن تگ ها در جستجو به آنها دست می یابید. گاهی نیز عکس های کاملا نامرتبط می توانند جذب لایک بیشتری داشته باشد . معمولا عکس هایی از این دست ساده تر طراحی شدند یا عناصر جذب کننده بیشتری دارند.

می توانید نرم افزار Tags For Like  را از فروشگاه گوگل دانلود کنید که سرعت تگ و لایک های شما را بالا می برد .این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به طور هم زمان ۲۰ تا ۳۰ تگ رایج و مورد استفاده در آن روز، را کپی کنید. هشتگ مخصوص خودتان را ایجاد کنید.مثلا#طراحی-سایت-آسان#این هشتگ را روی هرکدام از عکس هایی که قرار می دهید اضافه کنید. مکان جغرافیایی عکس خود را اضافه کنید.

تصاویر

تصاویری با سایز مناسب انتخاب کنید. سعی کنید عکس های شما ناب باشند و قابل برش تا بتوانید به هر سایزی که دوست دارید، تغییرشان دهید.سعی نکنید مخاطبانتان را با  عکس های تکراری و سلفی گرفتن جلب کنید…معمولا افراد از چنین عکس هایی می گذرند و برای باردوم به آنها نگاهی نمی اندازند. از عکس هایی استفاده کنید که پر از احساس یا هیجان باشند .عکس هایی که روح مخاطب را جلب کنند،بیانگر ارتباطات انسانی باشند و پیامی را برسانند.چه این تصویر یک غروب باشد،چه زنی که دراتوبوس نشسته باشد.

از عکس هایی که نور طبیعی دارند استفاده کنید. عکس هایی محدود به فضای داخلی یا عکس های شبانه که باید با نور غیرطبیعی و فلش گرفته شود توصیه نمی شود. از cemetery استفاده کنید . این قابلیت باعث تغییر اندازه و چیدمان عکس ها در صفحه ی شما می شود.که هنگام به اشتراک گذاری در گوشه ی سمت چپ تلفن شما قابل مشاهده است. سعی کنید عکس ها تا جای ممکن ساده باشند..از شلوغ کاری بپرهیزید. سعی کنید پس زمینه های ساده انتخاب کنید. پس زمینه های شلوغ تمرکز بیننده را از محتوای اصلی متفرق می کنند. سعی کنید از زوایا و پرسپکتیوهای مختلف استفاده کنید. لنز دوربین را جابجا کنید یا زاویه های جدیدی از اشیا را در عکس ها به نمایش بگذارید.مثلا دوربین خود را نزدیک به سطح مورد نظر(درخت،میز، شیشه و…) قرار دهید و فوکس آن را تنظیم مجدد کنید.روی هر شی یا فردی که دوست دارید زوم کنید وعکس بیاندازید. می توانید از برخی نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید که به رایگان در گوگل استور موجود هستند. چند تا از فیلترهای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و براساس آنها عکس به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از این نکات در پست های بعدی اینستاگرام خود استفاده کنید و نتیجه ی آن را ببینید. همراه ما باشید.

 

درباره ی محمد رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =